הדרכים החוקיות לחיות בישראל

0
61
קרדיט: Canva

יש כל מיני דרכים לחיות במדינות שונות וככל שאנשים מחפשים סגנון חיים אחר, כמו נוודים למיניהם, כך גם גוברת ההתעניינות בחיים בישראל. ישראל היא מוקד משיכה לעובדים זרים כבר שנים רבות והיא מעודדת את התופעה בגלל הצורך האמיתי בעובדים כאלה. יש כמה ענפים שבהם נעזרים בעובדים זרים וביניהם מוכרים ביותר ענפי הסיעוד, הבניין והחקלאות. לכל אחד מהם חוקים משלו אבל דבר אחד משותף לכולם והוא חוזה עבודה תקף וחתום ספציפית על מנת שהמעסיק יוכל לקבל אישור להעסקה עובד זר. זה נכון גם לגבי משפחות שמחפשות עובדי סיעוד ליקיריהן וזה נכון גם לקבלני בניין. הדרך לשם עוברת בהגשת מסמכים ומילוי טפסים ולפעמים גם דרך חברות השמה. שימוש במאגרי עובדים זרים יכול להקל על התהליך, אבל חשוב לעשות זאת בצורה נכונה וחוקית, משום שאחרת סופגים קנסות והליכים פליליים. עורך דין ענאן חמאם מסייע לכם להעסיק עובדים זרים בצורה חוקית כשהוא מטפל בכל האישורים שנדרשים להם כדי לשהות ולעבוד כאן. 

לשהות בישראל תקופות שונות

אישורי שהייה בישראל ניתנים לתקופות שונות, מכמה ימים ועד שלוש שנים שלאחר מכן יכולים להוביל למתן אזרחות. בכולם חייבים לענות על קריטריונים מסוימים על מנת לקבל אשרת שהייה בישראל שגם תאפשר לעבוד. האשרה ניתנת על פי סיבות שונות, בין היתר זה יכול להיות על רקע הומניטרי, על רקע הגשת בקשת אזרחות, על רקע זכאות מתוקף חוק השבות או בגלל נישואים לאזרח ישראלי. את כל המקרים האלה בוחנים לגופם ויש להוכיח לא רק שאתם באמת עומדים בקריטריונים, כי אם גם מנהלים חיים נורמטיביים שאפשר להעניק לכם אשרה כדי לחיות כאן. 

איך מקבלים אישור לאיחוד משפחות?

יש משפחות רבות בישראל שהן חצויות בגלל אזרחויות שונות והדרך להבטיח שיוכלו לנהל בית מבלי להתפצל בין מדינות היא להגיש בקשה לאיחוד משפחות. זהו הליך שמבטיח למשפחות כאלה שיוכלו לחיות כאן יחד ולעיתים גם לקבל אזרחות בסופו של דבר, לאחר שהייה של כמה שנים. כמו כן, עליהם להוכיח שהם מקיימים את כל הקריטריונים הנדרשים על ידי משרד הפנים והוועדות השונות שבודקות את המקרים שלהם. בין השיקולים החשובים ביותר יש להוכיח לוועדה את קיומו של תא משפחתי, ניהול מרכז חיים בישראל וכן היעדר מניעה פלילית וביטחונית שהוא כנראה החשוב ביותר. עורך דין ענאן חמאם מסייע לכם להגיש בקשות וטפסים ומלווה אתכם לכל אורך הדרך בהגשת בקשות כאלה עד קבלת המסמכים המבוקשים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here