קידום אתרים של עורכי דין

0
1400
קידום אתרים של עורכי דין
מקור FREEPIK

תחום עריכת הדין הוא תחום תחרותי למדי בעולם קידום האתרים האורגני. משרדי עורכי דין רבים דואגים להקמת אתר ולביצוע קידום שלו. למשרדים רבים של עריכת דין יש גם משאבים כלכליים משמעותיים, מה שמאפשר להם להשקיע תקציב גדול יחסית במלאכת הקידום. התקציב הגדול בדרך כלל גם מוביל לתוצאות, ועל כל ביטוי חיפוש שקשור לתחומים המשפטיים השונים ניטשת תחרות עזה. 

על מנת לבצע קידום אתרים בגוגל עבור עורכי דין, יש לשמור על דגשים ספציפיים מסוימים. מאחר והתחרות היא גדולה, יש להשקיע משאבים רבים בשיפור ובעדכון מתמידים של האתר עצמו, וגם בבניית קישורים רלוונטיים ואיכותיים ככל הניתן. רק כך ניתן לפצח את התחרות ולהגיע לדירוגים גבוהים בביטויים הקשורים בתחום.  

אתר שמשדר אמינות

כאשר מבצעים קידום אתרים לעורכי דין חשוב להבין שהמטרה העליונה של כל קמפיין כזה הוא הבאת לידים לבעלי המשרד. ליד הוא למעשה כל לקוח פוטנציאלי שמשאיר את פרטי הקשר שלו ומביע עניין בשירותים שהמשרד מציע. ההגעה למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל היא רק אמצעי להשגת חשיפה גדולה ככל הניתן של העסק ברשת. ככל שהאתר המקודם נמצא גבוה יותר בתוצאות חיפוש של ביטויים רלוונטיים, גדל הסיכוי שהגולשים ייכנסו אליו ויתרשמו מהתכנים שלו. 

רק כשנכנס הגולש לאתר, ניתן להעניק לו מידע שיווקי ומקצועי שייתן לו את המוטיבציה לפנות ולהשאיר פרטים. לשם כך יש חשיבות רבה למראה של האתר, למבנה שלו, לממשק המשתמש ולתכנים שלו.

מבחינת מראה האתר והמבנה שלו – האתר צריך לשדר אמינות ורצינות. זה אומר שהעיצוב שלו צריך להיות מוקפד וכדאי שיכיל תמונות של הצוות המשפטי שעובד במשרד. בנוסף לכך, האתר חייב להיות מתקדם מבחינה טכנולוגית ולא מיושן במראה שלו או בתכנים שלו. מכיוון שמדובר בתחום תחרותי ביותר, אתרים שלא יעמדו בסטנדרט גבוה פשוט לא יצליחו למשוך מספיק לקוחות חדשים.  

דגש על תוכן מקצועי ורלוונטי

אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בתחום של קידום עורכי דין ברשת הוא איכות התוכן. בניגוד לתחומים אחרים שבהם ניתן להסתפק במידע שיווקי ובשימוש במדיה, התחום המשפטי דורש בדרך כלל הזנת תכנים מקצועיים. ללקוחות פוטנציאליים רבים יש שאלות ספציפיות בתחום המשפטי שמעסיקות אותם, והאתר צריך להכיל מידע מקצועי שיענה על השאלות האלה. ככל שהמידע באתר יהיה מקצועי ועשיר יותר, סביר יותר להניח שהגולש ירצה ליצור קשר ולהשאיר את פרטיו. 

לשם כך נדרשת השקעה בכתיבת התוכן באתר. באופן אידיאלי, רצוי שכל המאמרים באתר ייכתבו על ידי כותב עם רקע משפטי. זה יכול להיות סטודנט למשפטים, עורך דין שעובד במשרד או כל אדם שיש לו הבנה משפטית בתחומים בהם האתר עוסק. כך ניתן להבטיח שהתוכן יהיה באמת איכותי ויקלע למטרה. 

חברות רבות לקידום אתרים מתפתות לא פעם להזמין תכנים מכותבים שאין להם רקע מקצועי בתחום שעליו הם כותבים. זוהי טעות ברוב המקרים, וכדי להצליח לגייס כמות גדולה של לידים באתר – יש להשקיע בתוכן מקצועי באמת.  

בעזרת השילוב בין מראה אתר אמין ומקצועי לבין תכנים עשירים ואיכותיים, ניתן גם לשפר את הדירוגים של האתר בביטויים שונים וגם להצליח ולשכנע את הגולש שנכנס לאתר שהוא הגיע למקום הנכון עבורו.  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here