למצות את הזכויות הרפואיות שלכם בצפון הארץ

0
363
Credit: Canva.com

אזרחים רבים במדינת ישראל מתקשים למצות את הזכויות שלהם. אחד הנושאים הבוערים בהקשר זה הינו מיצוי זכויות רפואיות. מימוש או מיצוי זכויות רפואיות מתייחס לזכויות למיניהן הנגזרות בעקבות המצב הרפואי כמו למשל פטור מתשלום מיסים, קבלת קצבת נכות מביטוח לאומי, קצבה מחברת הביטוח ועוד. כידוע זה לא קל לנווט בצורה פשוטה ובהירה במסע מימוש הזכויות אל מול המוסדות הרלוונטים בישראל, ולכן אחד הכלים העומדים לרשותכם, וחשוב מאוד להשתמש בהם, הינו עו"ד לנושא הזכויות הרפואיות שילווה אתכם לאורך כל הדרך עד לקבלת הפיצויים והזכויות. משרד עורכי הדין של עו"ד מאיסה ח'דירי-מסאלחה מספק שירותים משפטיים בכל הקשור למימוש זכויות ועוד.

הטיפול המשפטי בתאונת עבודה

תאונות עבודה הינן תאונות בהן העובד נפגע פיזית ו/או נפשית במהלך השהות במקום עבודה, או בדרך אליו וממנו חזרה בסיום יום העבודה. תאונה כזו אין דינה כתאונת דרכים "רגילה" וניתן לקבל פיצויים מהביטוח הלאומי מתוקף חוק, ובמקרים מסוימים קבלת פיצויים נוספים מהמעסיק. על מנת לדעת מה מגיע לכם, להגיש תביעה ולמצות את הזכויות שלכם כדאי מאוד לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין תאונות עבודה בצפון הארץ. ההתמודדות לבד במערכה ללא סיוע משפטי נתונה מראש לסיכוי נמוך של הצלחה.

הטיפול המשפטי בנזקי גוף

כתוצאה מתאונות עבודה, וגם כתוצאה מנסיבות נוספות כמו למשל רשלנות רפואית עלולים להופיע נזקים גופניים שונים. חשוב מאוד לפנות אל עורך דין נזקי גוף במקרים כמו למשל תאונה רבת משתתפים, פציעות שנגרמו מתאונה, סירוב של חברת הביטוח לאישור התביעה, מקרים בהם יש נכות כתוצאה מהפגיעה ועוד. הטיפול בנושא מבוסס על כמה מישורים והם פנייה לרשויות הרלוונטיות, פנייה לחברות הביטוח, הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי והתנהלות אל מול החוק עצמו. קשה מאוד לבד להתמודד בסיטואציה כזו, וכמובן שהמצב הרפואי עצמו של האדם שנפגע לא מיטיב עם יכולת ההתמודדות שלו עצמו. תוכלו לקיים פגישת ייעוץ ראשונית במשרד עורכי הדין בהנהלת עו"ד מאיסה ח'דירי-מסאלחה, לו ניסיון עשיר בייצוג משפטי בתחום נזקי הגוף ובתחומים משפטיים נוספים. תהנו מליווי משפטי, מקצועיות, מיצוי הזכויות שלכם וטיפול מסור ונאמן על ידי עורכי דין מהשורה הראשונה בתחום. המשרד הינו מבוסס ולו מוניטין רב מזה 15 שנה בצפון הארץ, והוא מייצג לקוחות רבים, אנשים פרטיים ועסקים תוך הקפדה על שירות אישי, אדיב ומימוש כל הכלים המשפטיים העומדים לרשותו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here