אל תחכו ופנו עוד היום אל עו"ד תעבורה מומחה

0
254
קרדיט Canva

אם נקלעתם למצב בו אתם מחפשים עורך דין המומחה בתעבורה אתם לחלוטין לא לבד. כיום ישנן לא מעט סיטואציות בהן תושבים זקוקים לשירותיו של עורך דין בתחום זה וחשוב שתדעו שאפשר לטפל בכך, אפשר להיות מיוצגים בכבוד בבית המשפט ואין שום סיבה לעגמת נפש או לתסכול, ומיד גם תגלו מדוע.

מערכת החוק מאפשרת לקציני המשטרה הנמצאים בדרגה של מפקח ומעלה את היכולת לקיים פסילה מנהלית בתחום התעבורה. משמע, קציני המשטרה יכולים לשלול מהנהגים את רישיון הנהיגה שלהם טרם הורשעו בעבירה זו או אחרת, או טרם הגשת כתב אישום נגדם. הפסילה נמשכת עד ל90  יום לפי חומרת המקרה. ביטול פסילה מנהלית יקל מאוד על הנהג שכן שלילת רישיון יכולה לשבש את חייו.

התמודדות גם עם החלטות מחמירות של בית הדין

פניה לעורך דין מומחה לתעבורה מומלצת בשלב מוקדם ככל האפשר. ככל שהפניה תהיה מוקדמת יותר כך יוכל עורך הדין להתכונן היטב לקראת הדיון בעניין בבית המשפט. החלטה רבת משמעות יכול בית המשפט להגיע אליה היא התליית רישיון הנהיגה. משמעות הדבר היא הפקדת רישיון הנהיגה תוך שבעה ימים מיום קבלת ההודעה. דחיית התליית רישיון נהיגה או ביטולה יכולה לקרות במידה והנהג מבצע פעולת תיקון כמו הצגת רישום לקורס ריענון נהיגה אם בית המשפט אפשר זאת או פניה למכון הרפואי לבטיחות בדרכים. עם זאת, דחיית ההתליה יכולה בעזרת העלאת טיעונים ע"י עורך הדין אשר מביאים לביטול נקודות שהביאו להתליה או הקלה בסעיפי האישום

האם חייב לעבור בדיקה לכשירות נהיגה?

הפסילה המנהלית יכולה להגיע במקרה בו הנהג נדרש לבצע בדיקה של כשירות נהיגה. משמע, עליו לבצע בדיקות רפואיות ספציפיות כאשר הוא מלווה כמובן באותו עורך דין דיני תעבורה ששכר לתהליך. לאחרי כן, אפשר יהיה לדעת האם אפשר יהיה להמשיך לנהוג או שמא אין כשירות לנהיגה.

תהליך זה מתקיים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים וחייב להיות מלווה באיש המקצוע הטוב ביותר על מנת שיסייע להוכיח שאין שום צורך לשלול את רישיון הנהיגה של מבצע עבירת התעבורה.

ליווי נכון ומקצועי ידאג לכך שתחוו מינימום של עגמת נפש בסיטואציה לא נעימה זו ותוכלו לחזור לחיי יומיום שגרתיים. משרד עורכי דין מקצועי ידע להעניק לכם את הליווי האישי והמקצועי הטוב ביותר.

משרד עורכי דין זיאד זועבי מהמובילים בישראל בתחום התעבורה מעניק ייעוץ והגנה משפטיים ברמה גבוהה מהסטנדרט בשל ניסיון של מעל 20 שנה ומתן יחס אישי לכל לקוח 04-6001866

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here