להתגרש מבלי להילחם

0
236

עורכי דין רבים יאמרו לכם שמלחמות גירושין לא ישיגו בסופו של דבר שום הישג משמעותי שתרצו באמת להשיג, מלבד התמשכות הליכים, כסף רב שמשולם לכולם והרבה מאוד מטענים רגשיים עכורים שאפשר היה לחסוך. לא בכדי המדינה מחייבת אנשים שמתגרשים לעבור הליכי גישור לפני שניגשים לבית המשפט, על מנת לפתור כמה שיותר נושאים לפני שמתחילים במאבק חסר פשרות. כשרוצים וכשמוצאים עורך דין גירושין בצפון שמאמין בזה כמוכם אפשר להגיע להרבה יותר הבנות מסוכמות מראש, מרצון חופשי וללא כל המריבות המיותרות. אבל בשביל זה צריך באמת למצוא את אנשי המקצוע שאתם באמת סומכים עליהם שיוכלו לנהל את התיק שכם כיאות ובצורה שבה תרצו להתגרש בסופו של דבר. זה חיוני לא פחות גם לילדים לדעת שהמשפחה נפרדת אבל יכולה להמשיך להידבר לצורך ההתפתחות יחד ובנפרד. כשמנהלים תיק גירושין כמו אנשי מקצוע מפשרים ומגשרים כמו חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין, אפשר להגיע להסכמות רבות גם בלי הידרדרות ובצורה שתשמור על האינטרסים שלכם לא פחות טוב.

חלוקת משאבים צודקת

בכל גירושין ובכל משפחה תמיד הרגע הקשה הוא לגלות שיש מחלוקות על כספים ורכוש ולפעמים לא מצליחים להגיע להסכמות במקרה של גירושין. המריבות האלה מגיעות לבית המשפט במקרים כאלה ולכן נדרשת תביעת רכוש שתשמור על הזכויות שלכם בחלוקת רכוש שנעשתה שלא בצדק. זה יכול להיות מקרה של חלוקת משאבים לא נכונה ולא צודקת בגירושים בגלל הסתרת נכסים ומשאבים שלא ידעתם עליהם וזה דורש לא פעם בדיקות וחקירות של אנשי מקצוע בתחום החקירות הפרטיות על מנת לגלות כל מה שהוסתר מכם. יש לבדוק את כל החשבונות הנסתרים ולוודא שהרכוש שלכם לא הוברח כדי לקבל מה שמגיע לכם ולכן עורכי דין בעלי תושייה ויצירתיות יוכלו לזהות ולגלות רכוש כזה למען הלקוחות שלהם.

ניהול תיק באמפתיה ובנחישות

את התביעה ואת הדרישות של רכוש ופיננסים יגיש בשמכם עורך דין גירושין קריות שמייצג אתכם ומנהל את התיק למענכם כפי שאתם מאמינים שצריך לנהל ולפי הידע המקצועי שלו. לא חייבים להגיע למצב של מלחמה כוללת אם עושים את זה נכון ומבהירים לצד השני שאת הדרישות הצודקות שלכם אפשר למלא ולהימנע ממאבקים שיגררו אתכם שנים רבות. שירותיהם המקצועיים של חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין מוצעים לכל מי שרוצה להתגרש בצורה חכמה ויעילה ומבלי להתפשר על מה שמגיע להם בהליכים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here