אל תוותרו על פיצויים שמגיעים לכם

0
64
עורך דין נזיקין
קרדיט Canva

במצבים הקשים שבהם עוברים תאונות או פגיעות קשות בגוף, בנפש וברכוש, אנחנו נוטים לפעמים לוותר על מה שמגיע לנו, בין אם בגלל בושה ואם בגלל אי נעימות או חשש שלא נוכל לעמוד בתלאות הממושכות שאנחנו חושבים שתביעת פיצויי נזיקין עלולה לגרום לנו. זה בדיוק מה שגופים כמו חברות ביטוח ומקומות עבודה בונים עליו כאשר הם מציעים מעט מדי, במקרים מסוימים, או שלא מנסים כלל להציע לנו ביוזמתם את הפיצויים שמגיעים לנו כחוק. עובדים יודעים שהם מבוטחים בביטוח תאונות בעבודה ושהם זכאים לפנות לביטוח לאומי, אבל לא תמיד יודעים כמה ומה מגיע להם ולכן הם מסתפקים לא פעם בפחות ממה שבאמת יכלו לקבל. לפני שאתם חותמים על כל הסדר שהוא או מסכימים מראש לסכומים שונים רצוי להתייעץ עם עורך דין לענייני תאונות עבודה, שיבהיר לכם מהן הזכויות שלכם וכיצד לשמור על האינטרסים שלכם מבלי להתפשר. במשרדו של עו"ד מוחמד אלסייד עלי תוכלו לקבל את כל המידע שנחוץ לכם על מנת להגיע למיצוי הזכויות שלכם במלואן.

להתגבר על הרתיעה ולתבוע

לא תמיד נעים לנו לתבוע כשאנחנו נמצאים ביחסים כלשהם עם מי שאחראי לכך, אם זה במקום עבודה או שכנים, אם זה בסביבה שבה אנחנו מכירים את הנפשות הפועלות ואם זה בנסיבות חברתיות. אבל נזקי גוף למיניהם משביתים אותנו בצורה פיזית, בין אם באמצעות מגבלות גופניות שונות או נפשיות, ולפעמים אף יש להן השלכות לטווח רחוק שעלינו לקחת בחשבון. זה מחייב מחשבה על אפשרויות הפרנסה שלנו בזמן שאנחנו לא יכולים לעבוד או לשלם על הטיפולים אותם אנחנו עוברים בעקבות הפגיעה, וכן כל הוצאה נוספת שנגרמת כתוצאה מפציעה כזאת. עורך דין נזקי גוף יסייע לכם במיצוי הזכויות, לא רק בפיצוי בגין ימי העבודה שהפסדתם, אלא גם בקבלת פיצויים בגין עוגמת הנפש, טיפולים רפואיים ועוד, והכל על מנת שתוכלו להשתקם ולחזור לחיים נורמטיביים.

לסמוך על עורך הדין שלכם בניהול התיק

האמון שאנו נותנים בעורך הדין שלנו מניע אותו לייצג אותנו כהלכה, להילחם את המלחמה שלנו כדי לקבל את הצדק שמגיע לנו יחד עם זכויות ופיצויים. יש עורכי דין שאצלם זה לא רק שכר הטרחה שמניע אותם אלא גם תחושה עמוקה של הזדהות ורצון לעזור, כמו אצל עו"ד מוחמד אלסייד עלי, שמנהל תיקים ללקוחות בתחומים אלה כדי למצות את הזכויות שלהם עד תום. מלבד השקיפות המלאה שמעניק האמון, במשרד עורכי הדין מוחמד אלסייד עלי, זוכים לתוצאות המקסימליות בהתאם לתיק ולהתנהלות נכונה ומכבדת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here