עו"ד פשיטת רגל מוסמך: משרד אליוב גרין – ייעוץ משפטי מותאם אישית

0
84

פשיטת רגל היא מצב שאף בעל עסק לא רוצה להגיע אליו ויימנע ממנו ככל האפשר. מדובר במצב כלכלי לא טוב שהעסק נקלע אליו מכל מיני סיבות ועצם ההכרזה יש בה כדי להודות בכישלון. ברוב המקרים בעל העסק יהיה חייב כספים ללקוחות, עובדים או ספקים ויהיה עליו למצוא את הדרך להתמודד עם החובות האלה. עליו לפנות ללא עיכוב או דיחוי אל עו"ד פשיטת רגל בעל ניסיון בליווי בעלי עסקים במצבים אלה על מנת לקבל את התמיכה והסיוע של מוסדות המדינה וכדי לקבל מהם את ההנחיות איך עליו להתנהג מעכשיו והלאה.

מה התפקיד של עו"ד פשיטת רגל בתהליך?

לאחר ההודעה הרשמית על פשיטת רגל צריך לפנות אל כונס הנכסים של המדינה על מנת לעשות סדר בחובות שיש לבעל העסק. הכונס הוא זה שיקבל החלטה איך מחולקים הכספים שהוא יגבה מדי חודש מבעל העסק מעתה והלאה ובכך יסייע לו להשתקם. מומלץ מאוד לבצע כל פעולה כזאת עם עו"ד פשיטת רגל צמוד שגם יכול להסביר ללקוחות שלו את המשמעות של ההכרזה על פשיטת רגל וגם יהיה נוכח בפגישות משמעותיות שיש להן השלכות על המשך החיים. חשוב לקחת בחשבון שמדובר בעניין משמעותי, שככן ברוב המקרים בעל העסק הוא גם איש מקצוע מפרנס אנשים נוספים.

לא פושטים רגל ללא עורך דין

אין זה נוח או נעים להיות בחוב כספי כלפי אנשים אחרים אך כאשר פונים אל רשויות המדינה ובוחרים עו"ד פשיטת רגל שילווה את התהליך – אפשר לקבל את המעטפת שמציעה המדינה גם בהקלה וגם בשיקול המצב הכלכלי. אותם אנשים שממתינים לכספים שלהם לא יכולים לפנות ישירות אל אותו בעל עסק ועליהם לקבל את הדין שעליו יחליט הכונס הרשמי. מומלץ מאוד לקבל ייעוץ מעורך דין לפני שמבצעים כל פעולה שהיא על מנת לוודא שאכן פועלים בצורה נכונה שתקדם ותסייע.

עורכי הדין במשרד אליוב גרין מנוסים ובעלי ידע נרחב בנושאים אזרחיים מסחריים, לרבות פשיטת רגל והם הכתובת לפנות אליה לקבלת סיוע, תוכלו ליצור קשר למספר טלפון: 073-8015000 המשרד מעניק ליווי מקצועי בתהליך כה מורכב של חדלות פירעון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here