תיק פלילי – גם לנפגעי העבירה יש מה לומר

0
461
ייצוג נפגעי עבירה
Credit: Pixabay.com

בעולם הפלילי, בדרך כלל מירב תשומת הלב בתוך תהליכים משפטיים ניתנת למבצע האווירה. התיק הפלילי מתנהל בין מדינת ישראל ובין העבריין. ולקורבנות העבירה בדרך כלל אין יותר מידי מקום בסיטואציה שכזו. יחד עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר קורבנות עבירה אשר מבקשים להשמיע את קולם. ולשם כך פונים לעזרת והמקצועית של משרד עורכי הדין סמי אליה בשביל לקבל ייצוג.

למה צריך לקבל ייצוג בתור נפגעי עבירה?

בתור נפגעי עבירה אין לכם הרבה מאוד יכולת להשפיע על תוצאותיו של ההליך הפלילי. בין שמדובר על עבירות רכוש או עבירות אלימות, בדרך כלל ההליך המשפטי המתנהל בין המדינה לבין העבריין, ואתם רק יכולים לספק עדויות בנוגע לסדר התרחשות העניינים. אבל, זה לא אומר שלא מגיע לכם לקבל שירותי ייצוג נפגעי עבירה בהנחה ויש לכם מה לומר או שאתם מנהלים הליך פלילי בפרופיל גבוה. היום יותר מאי פעם, ייצוג של נפגעי עבירה הוא תחום שירותים מאוד נרחב עם השפעה על תוצאות של הליכים רבים בגלל הרצון לייצר צדק במובן מסוים.

המיומנות של עורך הדין משפיעה על ההליך כולו

הליווי המקצועי שמגיע לכם לקבל כאשר אתם מבקשים ייצוג הוא עניין קריטי במיוחד. ולכן, האינטרס שלכם הוא גם לחפש שירותי עו"ד פלילי בחיפה שיכולים לתת מענה אבל גם לדאוג לכך שאתם עובדים עם עורך דין בעל הסמכה בתחום המשפטי שבו אתם מנהלים הליך פלילי. לפיכך, כדאי להשקיע כמה שיותר זמן וכמה שיותר משאבים בשביל לבדוק האם עורך הדין שלכם יכול לייצג אתכם. ואם לא צריך לחפש עורכי-דין מתאימים שמסוגלים ללוות אתכם ברגעים המורכבים.

התנגדות לביצוע מהליכים שפוגעים בכם גם שנים אחרי סיום ההליך

אלמנט נוסף וחשוב במיוחד הוא היכולת לבצע פעולות משפטיות כדי להתנגד למהלכים בסיומו של ההליך הפלילי. למשל אם העבריין מגיש בקשה לסגירת תיק במשטרה, אתם יכולים להציג חוות דעת או להגיש התנגדות בשם קורבנות העבירה וכך לדאוג לאינטרס המשפטי שלכם.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין סמי איליה מבינים עד כמה מאתגרת היא ההתמודדות עם הליך פלילי כאשר אתם הקורבן. ולכן, חשוב לנו לספק לכם ליווי מקצועי ומשפטי כבר מהשלבים הראשונים לאורך הדרך ולדאוג לכך שאתם תילחמו על הזכויות שלכם עד תום. לפרטים נוספים וליצירת קשר 0772015482.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here