ההליך הפלילי בישראל – מה חשוב לדעת?

0
2206
ההליך הפלילי בישראל – מה חשוב לדעת?
מקור pixabay

החלק הארי של האזרחים במדינת ישראל, מעולם לא מצאו את עצמם בעיצומה של החקירה הפלילית, ואינם יודעים מה הם השלבים השונים לאורך הדרך, ומה הן המשימות העיקריות שצריך למלא בשביל לשלוח את ההליך. בדיוק מסיבה זו, יצרנו לכם בעזרת צוות משרד עורכי הדין הפליליים שי גרין, מדריך מקוצר עם כל הטיפים החשובים להתמודדות עם הליך פלילי בצורה מקצועית ואמינה.

איש מקצוע משפטי – יהיה מלווה נכון להליך

לא משנה מהי הסיבה שבגללה אתם נמצאים לפתחו של הליך פלילי, ברגע שבו קיבלתם מידע ראשוני אודות ההליך עצמו, רצוי לעצור הכל ולפנות באופן אוטומטי לאנשי מקצוע שעוסקים בתחום. שיחת טלפון אחת אל עורך דין פלילי ברחובות, תוכל לעשות את ההבדל הקטן בין הליך פלילי שמסתיים בהרשעה, לבין הליך פלילי שבו אתם מצליחים להוכיח את הטענות שלכם ולזכות בחזקת החפות. כך זו היא החלטה אישית חשובה במיוחד ואתם לא רוצים לוותר או להקל בה.

טיפול נכון בתיק, מהשלבים הראשונים

לעיתים רבות, השלבים הראשוניים של הליך פלילי הם שלבים שבהם יש מעט מאוד רמזים לגבי החשדות של המשטרה, כך שקשה מאוד להבין מה הוא התפקיד שלכם בחקירה. כאשר אתם מוזמנים אל חקירה באזהרה, סביר להניח שיש למשטרה יסוד לקשור אתכם או את הפעולות אותן ביצעתם לאיזה שהוא הליך פלילי שמתנהל כרגע. ולכן, אסור לכם להגיע למעבדה חקירה ללא הכנה מוקדמת וללא עורך דין שיכול לשמור על הזכויות שלכם.

לאחר מיצוי החקירה – שמרו על הזכויות שלכם

ברגע שאתם מצליחים לנקות את החשדות ולהגיע למצב שבו אתם חוזרים לחיים שגרתיים, יש רק עוד משימה אחת שאתם חייבים למלא לפני שאפשר להמשיך בחיים בשלום. על פי רוב מדובר על תהליך של ביטול רישום פלילי, אל מול רשויות החוק, אשר מאפשר לכם לנקות את העבר שלכם ולהמשיך לשלב הבא בחיים מבלי עננה משפטית שמרחפת מעל הראש שלכם. בשביל להצליח במשימה הזאת, עורך דין שמכיר את תהליכי העבודה יכול להגיש בשבילכם את הבקשה ולעזור לכם להתחיל את החיים מחדש.

 

הצוות המשפטי המקצועי של משרד עורכי הדין שי גרין, מלווה תיקים פליליים בשנים האחרונות ונותן מענה לכל צורך של הלקוחות, בצורה מושלמת. בכל שלב בהליך, אנו מסוגלים לתת פתרון, וכך לאפשר לכם להוכיח את חפותכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד, טלפנו: 052-6870111.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here