חוזה עבודה לדוגמא חינם

0
273
חוזה עבודה לדוגמא חינם
קרדיט: קנבה

במאה ה-21 ידע הוא משאב יקר ערך במיוחד. יחד עם זאת, ישנו ידע רחב היקף שכל אדם יכול לגשת אליו, ובמקרים רבים לקבל אותו גם ללא תשלום ולהפיק ממנו תועלת. בדיוק כפי שכיום אנחנו יכולים לשמוע את כל השירים שהוקלטו גם בלי לקנות תקליט או דיסק, כמובן בזכות המהפכה הדיגיטלית ופלטפורמות כגון יוטיוב או ספוטיפיי, כך ניתן באמצעות האינטרנט למצוא גם הסכמים משפטיים וביניהם למשל חוזה עבודה לדוגמא חינם. במקרים מסוימים חוזה חינמי עשוי להתאים לעסק שקולט עובד חדש, אם כי חשוב לקחת בחשבון גם את העובדה שיש מצבים שבהם נדרש חוזה ספציפי – כזה שנוסח בידי אנשי מקצוע שזו מומחיותם, לאחר בירור עם המעסיק לגבי צרכיו הספציפיים. משרד עורכי דין ונוטריון שפירא בוטרמן עוסק בתחום יחסי העבודה כבר שנים רבות, ובין השאר אמון על עריכת חוזי עבודה בהתאמה אישית.

למה לא כדאי לחתום על חוזה עבודה לדוגמא חינם?

* אי התאמה – אלא אם כן מדובר בתפקיד פשוט מאוד, וצורת העסקה סטנדרטית,  חוזה עבודה לדוגמא לא מתאים לאינטראקציה הספציפית או לצורות העסקה מעט שונות מהסטנדרט. כתוצאה מכך, אם ייווצר קונפליקט, החוזה עלול להתגלות ככזה שאינו נותן מענה לתרחיש שהתממש.

* אי הגנה – חוזה חינמי יגן בדרך כלל על זכויות העובד או העובדת, וזאת מהסיבה הפשוטה שהן מעוגנות בחוקים שונים (כך שהן מוגנות גם ללא אותו חוזה עבודה לדוגמא). לעומת זאת החוזה החינמי לא בהכרח מספק הגנה לכל זכויות המעסיק.

ייעוץ מקצועי מועיל למעסיקים ולעובדים

משרד עורכי דין ונוטריון שפירא בוטרמן אמון על מתן ייעוץ משפטי מקצועי מועיל במיוחד, הן למעסיקים בכל תחומי הפעילות במשק והן לעובדים. נשמח לענות על כל שאלה בכל נושא, לרבות מידת התאמה של חוזה עבודה לדוגמא חינם לצרכים הספציפיים שלכם, ובכל מקרה לעזור לכם להבטיח את הזכויות והאינטרסים המהותיים שלכם – כך שיחסי העבודה, שמהווים תמיד אינטראקציה משמעותית מאוד לשני הצדדים, יתנהלו באופן הנכון מבחינתכם ומתוך שקט נפשי אמיתי. שירות זה, כמו כלל שירותי המשרד, ניתן על סמך ניסיון של עשרות שנים וביושרה מוחלטת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here