לפני הגירושין: כל מה שאתם חייבים לדעת

0
1638
לפני הגירושין: כל מה שאתם חייבים לדעת

בין אם אתם מרגישים כי מיציתם את הקשר ובין אם מעורבת בגידה או בעיה גדולה במערכת היחסים שלכם, ההחלטה להתגרש היא ללא ספק גורלית וחשובה. זוהי סיבה מספיק טובה להגיע אליה מוכנים, ורגע לפני שאתם צועדים יחד אל מדרגות הרבנות כדאי להבין מה משמעות התהליך, מה צפוי לכם בדרך ומעל לכל – מה אתם צריכים לדעת כדי לעשות את זה נכון. בזכות הייעוץ והליווי המשפטי של עו"ד חיים פכטר, ממשרד חיים פכטר משרד עורכי דין, תקבלו את המענה הדרוש.

לפני הכול: ודאו שאתם באמת מוכנים

גם אם שיעור הגירושין ממשיך לעלות, זה בוודאי לא אומר שגם אתם חייבים להיכנס לסטטיסטיקה. יכול להיות שזה יקרה אבל יש גם סיכוי לא רע שלקשר שלכם יש עוד סיכוי. אם כן, לפני שאתם מחפשים עורך דין גירושין במרכז או אורזים מזוודות, עצרו לרגע ונסו להבין האם נכון לכם לעשות את זה, והאם זה הכעס שמדבר מגרונכם. יכול להיות שדחיתם את ההחלטה הזו זמן רב ואתם בשלים לקבל אותה עכשיו, ויכול להיות שאתם פועלים מתוך דחף ולא מתוך רצון אמתי להספיד את מערכת היחסים. ככל שתבינו מה משמעות ההחלטה תוכלו לקבל אותה בצורה טובה ומושכלת יותר, עם הייעוץ המשפטי והליווי של עו"ד חיים פכטר, ממשרד חיים פכטר משרד עורכי דין, תוכלו להבין בדיוק מה האפשרויות שלכם – ומה נכון לכם.

מוכנים? דעו מה עומד לקרות

בהנחה שאתם ערוכים ומוכנים לצעד המשמעותי הזה, חשוב להבין מה באמת צפוי בתהליך ומה אתם רוצים להשיג ממנו. במילים אחרות, זה הזמן לחפש עורך דין גירושין מומלץ ולהגיע אליו כשאתם יודעים מה מגיע לכם, מה הרכוש שאתם דורשים ומהם הסדרי הראייה המקובלים עליכם. ככל שתגדירו מטרות ברורות ויעדים ממוקדים, כך יהיה לכם קל יותר לקבל החלטות. כך גם תגיעו אל התהליך הזה עם אסטרטגיה מסודרת וגורם מקצועי שעומד שם לצדכם ועוזר לכם לעשות את זה נכון.

הימנעו מצעדים קיצוניים שיסבו לכם נזק

בני זוג שמחליטים לפרק את התא המשפחתי ולסיים את הקשר הזוגי נוטים לפעול מתוך דחף. הכעס או הפגיעה מעוררים בהם את הצורך לפעול ללא מחשבה, וכך הם מושכים סכומי כסף גדולים או עוזבים בטריקת דלת ללא כל התרעה מוקדמת. אלא שלרוב, צעדים קיצוניים מסבים נזק בעיקר למי שנוקט בהם, הן בתהליך המשפטי והן בהתנהלות מול הצד השני. לכן מומלץ לקבל כל החלטה רק לאחר התייעצות עם עורך דין משפחה שיש לו את הידע, את הניסיון ואת המומחיות. אתם מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד חיים פכטר ולקבל מענה לכל שאלה ודילמה, בטלפון 074-636-6072.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here