רגישות דיני הירושה

0
815
רגישות דיני הירושה
קרדיט FREEPIK

עורך דין לענייני ירושות מטפל בכל הנושאים הקשורים לירושה, בין אם מדובר בכתיבת צוואה או בין אם מדובר על כל נושא צו ירושה וחלוקת ירושה ליורשים. נושא הירושות הוא אחד הנושאים המורכבים ואף הרגישים, ולכן עורך הדין המטפל בנושא זה חייב להיות מנוסה ותיק ובעל רגישות. לא תמיד צוואה שהשאיר אחריו אדם שנפטר, משקפת את מה שקרוביו ציפו לו ולעיתים היא לא הוגנת בעיניהם. יש לא מעט דרכים לפסול צוואה, ולעורך דין לענייני ירושות יש את כל הכלים והידע לנסות לבצע זאת. מצד שני לא כל כך מהר מבטלים צוואה, ולכן אם ברצונכם להגן על הצוואה מפסילה, גם בזה יסייע לכם עורך דין המומחה בענייני ירושה. יש מספר סוגי צוואות. צוואה בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בפני רשות וצוואה בעל פה. על מנת שכל צוואה תהיה ברת תוקף, מומלץ להתייעץ עם עו"ד מומחה לדוגמת עו"ד דוד דרוטמן, נוטריון מוסמך, מומחה בענייני ירושות, צווי ירושה ועוד.

אנגלית לא שפה קשה

לעיתים במסגרת בקשות שאנו מעוניינים להגיש, בעיקר בקשות רשמיות כמו זכויות המגיעות לנו ממדינות זרות, בקשת דרכון או אזרחות זרים ועוד, אנו זקוקים לתרגום של מסמכים שונים מעברית לאנגלית ולהיפך. על מנת לקבל תוקף רשמי ומשפטי של תרגומים אלו אנו זקוקים לאישור של נוטריון. באם יש בידינו לשכור את שירותיו של עורך דין במסייע לנו בתרגום לאנגלית והוא גם נוטריון, אז הרווח שלנו כלקוחות כפול, ולא נצטרך להתרוצץ ממקום למקום. תרגום מסמכים לאנגלית הוא דבר של מה בכך, על המתרגם להכיר את השפה על בוריה, כי בתרגומים רשמיים תרגומון הגוגל לא מוכר וכלל לא מומלץ .

עורך דין מקרקעין בירושלים הכתובת

מוכרים נכס? מעוניינים לקנות נכס? אל תעשו שום צעד מבלי להתייעץ עם עורך דין מקרקעין בירושלים באם הנכם מתגוררים בירושלים והסביבה. עורך דין מקרקעין יוכל לבצע עבורכם את כל הבדיקות המקדמיות הנדרשות לעמוד על טיב הנכס, בעליו, טאבו ועוד. לא פעם קורה שאנשים שתכננו לחסוך מספר שקלים וחסכו בשירותי עורך דין, שילמו ביוקר במהלך עסקת נדל"ן שכשלה. באם הנכם מעוניינים לקנות נכס וחתמתם על חוזה, עורך הדין גם ידאג להערת אזהרה על הנכס, כך שאף אחד לא יוכל להכשיל את העסקה. בכל נושאי המקרקעין, פנו אל עו"ד דוד דרוטמן נוטריון מוסמך, מומחה בענייני מקרקעין ונדלן, עריכת חוזים, ומתן ייעוץ ללקוח בכל תחומי החוק העסקי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here