איך נראית עבודה של עו"ד בתחום המקרקעין

0
229
Credit: Canva.com

תחום המשפט נשמע אולי מורכב למי שלא בקיאים בתחום. אם אתם זקוקים לקבלת סיוע בנושא משפטי, הרי שאתם מבינים טוב מאוד, עד כמה העבודה של בעלי המקצוע הללו נחוצה. במדינת חוק, אף אחד לא יכול לבנות בית בכל מקום או לקיים משק חקלאי, ללא אישור של המדינה. על פניו זה נשמע הגיוני לחלוטין, אך כמו שאנחנו יודעים היטב החיים והחוק של המדינה, לא תמיד הולכים יד ביד. תפקידו של עורך דין מושבים הוא להצליח לנווט בין כל הבירוקרטיות המורכבות בתחום. מצד אחד, עליו לכבד את החוק ולפרש אותו בצורה ראויה, ומהצד השני, לתרגם לכם את השדה המשפטי, כך שתוכלו לממש את הזכויות שלכם על פי חוק.

איך נראית העבודה מול עורכת דין מנוסה

עורכת דין בתחום, מבצעת את העבודה בכמה שלבים, מול כל לקוח ולקוחה ובכל מקרה:

שלב ראשון, בחינת המצב הקיים: אם אנחנו רוצים להתקדם, חשוב לקרוא את כל המסמכים, להתייחס לכל הסעיפים ולהבין מה בדיוק התרחש עד עכשיו. רק בירור של המעמד המשפטי הקיים, יכול להוביל אותנו לפתרונות בהמשך הדרך.

שלב שני, קבלת החלטות לפני היציאה לדרך: הבחירות המשפטיות של עורך דין מקרקעין בבאר שבע  היא קודם כל תוצאה של הצרכים שלכם. ביחד נבין מה אתם מעוניינים להשיג ואיך בדיוק נכון לעשות זאת.

שלב שלישי, ליווי וניהול ההליך המשפטי: יש מקרים בהם התהליך קצר ואפקטיבי ויש מצבים מסובכים הרבה יותר. בסופו של יום, עלינו ללכת על פי החוקים, אך בלי לוותר על מה שמגיע לנו. בסוף, גם אתם אזרחים במדינה דמוקרטית וגם את הזכויות שלכם צריך לכבד.

זה לא קל, אבל בסוף זה יסתדר

אין הליך רגולטורי פשוט ועבור מי שמגיעים מבחוץ, בהחלט מדובר על אתגר לא קל. עם זאת, האמת היא כי לא פעם אנחנו יכולים לראות סיפורי הצלחה מדהימים, אשר נבעו מקבלת החלטות מוצלחת של כל הנוגעים בדבר. אתם לא צריכים לעמוד חסרי אונים אל מול המדינה וכל מי שעלול לגזול את הזכויות שלכם בעתיד. יש לכם את האפשרות לעמוד על שלכם.

עורכת הדין ליאור מנדלסון שור הינה בעלת ניסיון של שנים בתחום ולה סבלנות רבה, מיומנות והיכרות מעמיקה עם מערכת המשפט. ביחד, נדאג לעשות כל מה שצריך על מנת שהתוצאות יהיו אולטימטיביות עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here