אתם לא לבד: קבוצת פייסבוק לנפגעי רשלנות רפואית

0
2363
אתם לא לבד: קבוצת פייסבוק לנפגעי רשלנות רפואית

רשלנות רפואית הינה מסוג הסיטואציות שמעמידות את האדם הפרטי אל מול תחושת גימוד, כך שלצד הבעיה הרפואית שממנה סובלים ושמונעת לתפקד כהלכה, גם צרכים לגלות תעצומות נפש בכדי להשיג צדק, וזאת מבלי שבטוחים במה דברים אמורים, כי לצד התחושה שנערכה רשלנות רפואית, חסרות הוכחות חותכות. אם אתם מתחברים לתחושה, טוב לדעת שאינכם לבד במערכה, אלא לא מעט אנשים שחוו לפניכם רשלנות ושיצאו להשיג צדק יודעים לחזק את ידיכם ומהווים הוכחה שאם רק פועלים נכון העובדות יוצאות לאור, ועל כן אם מבקשים זריקת עידוד, טוב להכיר קבוצת פייסבוק לנפגעי רשלנות רפואית.

קבוצת תמיכה מסייעת ומקצועית

אנשים יכולים לחוות רשלנות רפואית בתחום השיניים, בתחום הקוסמטיקה, בתחום ההיריון, בתחום הניתוחים וכדומה, כאשר הנזק יכול להיות גופני ויכול להיות נפשי ואילו האדם שנכווה מהמערכת הרפואית יכול להיות תינוק ויכול להיות מבוגר, משמע לא חסרים משתנים, ואכן רוב המקרים אינם חוזרים על עצמם. אי לכך עבור כל נישה מוטב למצוא עו"ד שמתמחה בה באופן פרטני, ולצד ריבוי של מידע והבדלים, טוב להכיר קבוצה אחת – קבוצת תמיכה מסייעת ומקצועית, כזו שעוזרת לקבל כיוון, כזו שמעניקה השראה, כזו שמייעצת ומחזקת וכזו שמנדבת מידע רלוונטי. גם אתם הייתם שמחים לחבור לקבוצה שמעניקה כלים משמעותיים לצד כוחות להתמודדות? עוד על רשלנות רפואית באתר הבא.

מטרת הקבוצה

קבוצת פייסבוק לנפגעי רשלנות רפואית נועדה לאפשר לכל אחד ואחת לקבל מענה משפטי, כזה שעשוי לסייע באמצעות מימוש זכויות. את הקבוצה מנהל עו"ד בתחום הרשלנות, ואף מצויים בה מגוון אנשי מקצוע משלימים. מכאן שאם נמצאים בשלבי הבירור הראשוניים, אם מבקשים לספוג השראה, אם מבקשים לקבל כוחות, אם מבקשים לקבל מידע אודות שאלה ואם מחפשים אחר נקודת ההתחלה עבור הגשת תביעה – הרי שמדובר בקבוצה מאוד חשובה!

קבוצה אחת שתי מסקנות

כאשר נעזרים בתוכן משפטי שעולה בקבוצת פייסבוק מעין זו, רצוי לדעת מראש שני דברים חשובים: העצות שניתנות אינן מחליפות ייעוץ פרטני (אך הן כן עשויות לסלול את הדרך), ומה שעולה בקבוצה נשאר בה, משמע אין לקחת מידע אישי של אחד המשתתפים ולהפיץ אותו. מכאן שניתן לחוש בטוחים להציף סיטואציות פרטיות ורצוי להבין שאין מדובר בתחליף לייעוץ פרטני מול עו"ד שבקיא בתחום. פה ראוי לחדד שייעוץ של עו"ד שבקיא בתחום מאוד חשוב וכל עוד מדובר בייעוץ ראשוני, לרוב הוא בחינם. כמו כן, בתחום מעין זה עורכי הדין גובים תשלום רק אם הם יוצאים מנצחים, כך שאין צורך לחשוש להוציא רבות מבלי לראות שקל בחזרה. בנוסף, הגיוני להסיק שאם עו"ד בחר לקחת את התיק לידיו, נראה שיש לו סיבה טובה, נראה שאתם עומדים לצאת מנצחים – בהחלט שווה בדיקה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here