היתרונות של ביטוח תאונות אישיות

0
1923
היתרונות של ביטוח תאונות אישיות

מה הופך ביטוח תאונות אישיות לייחודי הוא שהביטוח מכסה את הסיכונים שאנשים מחשיבים כהכי חשובים להם. במובן הטכני, פוליסת ביטוח זו מוגדרת כסוג פוליסת ביטוח אשר מכסה פגיעות גופניות אשר קרו עקב תאונה וגרמו לנכות או אפילו מוות, וכך הפכו את הפוליסת ביטוח תאונות אישיות לפוליסה שחשוב שלכל אחד יהיה.

פוליסת ביטוח זו מכסה גם הרבה שטחים אפורים אשר נמצאים בין ביטוח חיים לביטוח בריאות. דוגמא לכיסוי שכזה הוא שמבוטח בעל פוליסות ביטוח תאונות אישיות יכול לקבל פיצוי עבור אובדן כושר עבודה זמני או קבוע וגם יקבל כיסוי על הכנסה חודשית.
אולם חשוב להבין שלביטוח שכזה יש גם חריגות והוא לא מכוסה פציעות עקב פיגועי טרור, פגיעות שקרו עקב שירות צבאי או משטרתי וכד'.

יתרון נוסף שיש לביטוח תאונות הוא הנוחות שלו והוא חל באופן מיידי לאחר הרכישה כלומר שלא בהכרח תצטרכו לעבור בדיקות רפואיות והערכות סיכון. כמו כן ישנם פוליסות אשר ניתן להתאימן באופן אישי לפי הצרכים של הלקוח ולפי סכום הכסף החודשי אותו מפקיד המבוטח. הגמישות של פוליסות ביטוח תאונות הן יתרון נוסף.

לסיכום, לפני שאתם רוכשים ביטוח תאונות אישיות, תשקלו מה הם צרכים שלכם, מי המוטבים, עלות הפרמיה ואיז דברים אתם רוצים לכסות עם הפוליסת ביטוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here