רוצים לעצב את משרד עורכי הדין שלכם? כמה דברים שחשוב שתדעו.

0
1394
רוצים לעצב את משרד עורכי הדין שלכם? כמה דברים שחשוב שתדעו.
קרדיט לתמונה: shutterstock

במידה ויש דבר מה חשוב מאוד ואפשרי שישפיע הודות תחום של עיצוב פנים, זאת שאלה בידי אלו מעצבים תפקירו את המטלה הזאת. כאשר הנכם באים לכדי פגישה במשרד של מעצב פנים, לשוחח באופן פתוח אף הודות המחיר. זה נכון שמי שהתמחה בעיצוב פני בא עם אינפורמציה, ותק והרבה יכולת, אבל במידה וזה אומר שהוא עשוי לגבות ממכם כל עלות אשר חפצה נפשו< הוא עשוי לנסות, אבל הנכם קהל היעד שלו ותבצעו החלטה בתוך התהליך כמה סביר לשלם, בשל כך יש משמעות להשקעה בסקר שוק ולבחון היכן שירותי עיצוב עשויים להיות יותר נמוכים עבורכם.

רוצים לעצב את המשרד? כמה דברים שחשוב שתדעו

האלמנטים האחרים אשר תוקנו –

עוד אלמנט שעשוי להשפיע, כמו למשל – עיצוב משרדי עורך דין עלות, הוא איזה אלמנטים תוקנו בדירה שלכם, הווה אומר – במידה והנכם מעוניינים לרכוש ריהוט שעלותו הכי גבוה שמיובא מאיטליה או שמא תבכרו לבצע סינרגיה של אלמנט שעלותו מועטה בעיצוב הדירה שלם, רק על מנת לחסוך. בנוסף לכך, האם כעת כאשר אתם מעצבים מחדש את הדירה שלכם, הנכם מעוניינים לזרוק הכל ולרכוש חדש או שמא הנכם מבכרים לבצע בחינה יסודית טרם ולהחליט מה ייוותר ומה רוכשים חדש?

העבודה עם מסגרת תקציב אשר היא נהירה –

מה שוודאי זה שהדבר הכי משמעותי בתחום של עיצוב משרדי עורך דין זה העלות. זה לעבוד עם מסגרת תקציב ידועה מבעוד מועד, לא כדאי לכם להיכנס לכדי חוב רב מדי רק כי הנכם צמאים לשינוי בדירה שלכם ומעוניינים לעצב אותה מחדש ואין עוררין על כך, כי מסגרת תקציב נהירה יעזור בכך ביותר.

משרד הינו משרד וזה לא קשור מה המיקום שלו –

מקום העבודה שלכם הוא האזור בו הנכם שוהים לרוב את שעות היממה וככזה הוא עשוי להוות ממוקד מהיבט אחד בעבודה ולהעניק בידכם את דרישותיכם, מן ההיבט השני בצורה הכי אפקטיבית. במידה והפנמתם את שני פרינציפים אלו, בוודאי תבינו חשיבות רבה שיש לדברים הללו על שגשוג שלכם.

הבחינו בין משרד לבין בית –

במידה והנכם רוצים להתמקד בעבודה ללא הסטת דעתכם – עליכם לוודא עוד בשלב התכנון של מקום העבודה שלכם. במידה ומקום העבודה שלכם יתמזג עם שאר חדרי הדירה שלכם, באפשרותכם לשנות זאת על ידי מחיר הוגן. בניית קיר גבס עשוי לבצע את המלאכה בפרק זמן תמציתי ביותר. במקביל לכך, הקפידו על בחירת קבלן גבס מקצועי שיוכל לבצע לבנות קיר הכרחי במקצועיות רבה – כזו שתבודד סאון באופן מרבי. עבודת גבס בכלל הן מענה זול ואפקטיבי לחלוקת חדר – על אחת כמה וכמה שהנכם רוצים לחלק את מקום העבודה שלכם לכמה חלקים כמשל עוד משרד, מטבחון וגם חדר הסבה.

אקוסטיקה –

סאון הם אחד הסיבות המרכזיות שמסיטה את הדעת בעת העבודה שלכם. במשרד מבצעים את המקסימום כדי לוודא אווירה חפה מטרדה – אז מדוע במשרד הביתי שלכם לא תתנהלו כה? בחירת דלת הולמת, תקרה אקוסטית ופרקט, לא רק שיעניקו לחלל העבודה שלכם צורה עסקית, כי אם אף יסייעו בידכם למנע מהסטת דעת שלכם אינה מתייחסת לעבודה. אם יש באפשרותכם, תנסו להסב את חדר מבודד ביותר בדירה שלכם שלכם לכדי מקום עבודה פרטי משלכם.

גוונים –

על פי מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות נמצא, כי באופן גורף עבור בחירת גוון יש השפעה רבה על יכולת הריכוז והמצב רוח הכללי שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here