איך למצוא עורך דין תעבורה בחדרה?

0
587
עורך דין תעבורה חדרה
Credit: Pixabay.com

כיום לרוב האנשים במדינה ישנם רישיון נהיגה על רכב מעל גיל 17 כנהוג בחוק הישראלי. עם העלייה הרבה בשימוש ברכבים מתרבות גם עבירות התנועה לצערנו הרב בכבישי הארץ. בכדי לשמור על שלומם של הנהגים בדרכים והולכי הרגל נחקקו ברבות השנים חוקים העוזרים לאכוף את אותם חוקים בכדי למצות את הדין עם עברייני התנועה. ההליך התעבורתי הינו הליך פלילי לכל דבר ועניין. התייעצות עם עורך דין תעבורתי הבקיא בכל החוקים וההליכים המשפטיים  הנוגעים לחוקי התעבורה השונים הוא האדם אליו יש לפנות כאשר הוגשה נגדכם אשמה בגין עברת תנועה, אותן מחשיבה המדינה כעבירות החמורות ביותר. תושבי חדרה והסביבה, נקלעתם למצב בו מעורבים בעבירת תנועהשבה עליכם לשלם קנס כספי או זימון לבית משפט, עורך דין תעבורה חדרה מיומן ,מקצועי ובעל ניסיון עשיר בדיני התעבורה הסבוכים יעזור ויסייע לכם במתן ייעוץ משפטי ובייצוג הולם בעת הצורך מול מערכת בתי המשפט.

נהיגה בשכרות

אחת מעבירות התנועה החמורות בעיני החוק הינה עבירת תנועה של נהיגה בשכרות. משטרת ישראל יוצאת לא אחת במבצעי אכיפה בכדי לתפוס נהגים עבריינים אשר נוהגים תחת מצב שיכרות. כאשר נהג הנוהג במצב בו רמת האלכוהול בדמו היא מעל הרמה המותרת על פי החוק הקיים מעל -50 מיקרוגרם, וזאת לאחר מבדק שעורך לו השוטר בשטח בכדי לגלות מהי רמת האלכוהול המצויה בדמו של הנהג בשעה שנתפס נוהג בשכרות. העונש לנהיגה בשכרות ראשי שוטר ובסמכותו לשלול את רישיונו של הנהג למשך – 30 ימים, כאשר כל עבירה נבדקת לגופה. האם מדובר בנהג חדש או נהג ותיק ואיך הסתיים האירוע. יכול בית המשפט לפסוק קנס כספי, וכן שלילת רישיון למשך שנתיים ימים. לשם כך הנכם חייבים את סיועו של עורך דין נהיגה בשכרות, אשר ילווה אתכם במתן ייצוג הולם מול רשויות האכיפה והחוק.

לנהוג לא רישיון?

נשמע תמוה לנהוג ללא רישיון, אך מסתבר שלנהוג ללא רישיון נהיגה זוהי עבירת תנועה מן הבולטות בחומרתה, ומתחלקת היא לשני מצבים עיקריים ביניהם מבדיל המחוקק. המצב הראשון הוא כאשר האדם הנוהג ללא רישיון משום שפג תוקף רישיון הנהיגה שלו וטרם ביצע חידוש רישיון נהיגה, המצב השני הוא חמור בהרבה יותר משום שבמצב זה נתפס אדם נוהג ללא רישיון נהיגה כלל. החוק מבדיל בענישה בין השניים, אך לא שוכח לשלוח יד מלאת אחריות גם אל בעל הרכב באם הנהג הישוב מאחורי ההגה איננו בעל המכונית. העונש בעוון נהיגה ללא רישיון נהיגה לי החוק הוא מאסר מקסימאלי של שנתיים ימים ופסילת רישיון נהיגה למשך שלושה חודשים.

סיכומו של דבר

דיני תעבורה מתייחסים אל כל עבירות התנועה המתרחשות מידי יום ביומו על ידי נהגים הנוהגים לא פעם ברשלנות ובחוסר אחריות כלי עצמם וכלפי הסביבה בה הם נוהגים כאשר הם נוהגים במצבים העלולים לסכן את חייהם וחיי הסובבים אותם. עורך דין לדיני תעבורה הוא עורך דין הבקיא בדינים המשפטיים ובחוקים המתייחסים אל כל אותם דיני תעבורה סבוכים בכדי לסייע בייצוג הולם וייעוץ משפטי עבור כל אלו שנקלעו למצב בו הם מוגדרים כעברייני תנועה. לפרטים ומידע פנו אל עורך הדין אמנון בן נעים עורך דין לדיני תעבורה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here