עורך דין מיסים – מי צריך את זה?

0
1335
עורך דין מיסים – מי צריך את זה?
מקור: FREEPIK

במדינת ישראל כיום יש כ3.4 מיליון שכירים, ויותר מ400 אלף עצמאים, וכן חברות רבות ומגוונות. כל אחד מהאנשים הללו צריך לשלם מיסים לרשות המיסים לישראל. התפקיד של עורך דין מיסים הוא בראש ובראשונה לעזור לאזרחים להתמודד מול המערכת העצומה הזו שנקראת רשות המיסים של מדינת ישראל, להציל ממנה כספים שלא שייכים לה אלא לכם האזרחים, ולעזור לאזרחים בכל מיני עניינים שבהם הם נצרכים לשאת ולתת עם רשות המיסים.

אז באילו מקרים עורך דין מיסים יוכל לעזור לנו?

  1. אם אתם עובדים בכמה עבודות במקביל, ואתם צריכים לעשות תיאום מס, על מנת שמס הכנסה לא ייקח מהעבודה השניה שלכם 47% מס – תוכלו לפנות לעורך דין מיסים שייעשה את זה בקלות ובשמחה.
  2. החזרי מס: אם אתם שכירים, ובמהלך השנה האזרחית עשיתם שינוי כלשהו במקור ההכנסה שלכם, כגון מעבר עבודה (להכנסה נמוכה יותר) יציאה לחל"ת בעקבות הקורונה, פיטורין, הורדת היקף משרה – קרוב לוודאי שמס הכנסה לקח ממכם יותר מדי כסף באותה שנה, תוכלו לפנות לעורך דין מיסים שמתמחה בתחום זה, ויוכל לעזור לכם לקבל את הכסף שלכם חזרה בקלות וביעילות.
  3. מס רכישה מס שבח ופטורים ממס – יש בישראל היום רכישות שהמס שלהם עולה עשרות אלפי שקלים ויותר, עורך דין מיסים יוכל לעזור ולנסות למצוא את הדרכים על מנת לוודא שלא תשלמו יותר ממה שאתם צריכים.
  4. מס הכנסה – לפעמים מס הכנסה לא מקבל את הגרסה ודברי הנישום, במקרה זה צריך עזרה מעורך דין מיסים שיוכל לתת לו את כל התמיכה והעצות בתחום זה, על מנת שיוכל לצאת בשלום ממצב לא נעים זה.
  5. ייעוץ במהלך חקירה – אן חס וחלילה מתנהלת כנגדכם חקירה של מס הכנסה בעקבות הלבנת הון, עבירת מיסים וכל כיוצא בזה – עורך דין מיסים הוא האיש שיוכל לתת לכם את כל הלווי בשעת החקירה, עם הרבה עצה וחכמה ותושייה, מה כן לומר ומה לא לומר בשעה שחוקרי מס הכנסה מגיעים לדבר אתכם, ובעצם מבצעים חקירה לכל דבר, שכל מה שתגידו בה עלול לשמש כנגדכם בבית המשפט.
  6. ייצוג בבית המשפט – כמובן שבמקרה שחס וחלילה הוגשה כנגדכם תביעה בגין עבירות מס כאלו או אחרות, אתם צריכים עורך דין מיסים שיוכל לייצג אתכם בבית המשפט כמו שצריך, להוציא לאור דינכם ולהוציא אתכם זכאים או כל פנים במינימום נזק.
  7. חברות בע"מ צריכות לנהל רישום גדול ומסורבל ברשות המיסים, כשמדובר על מחזורים של מאות אלפי שקלים ויותר, עורך דין מיסים יוכל לעזור לכם בתביעות מול מס הכנסה ובייעוץ שיוכל לחסוך לכם סכומי עתק מדי שנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here