איך להתמודד עם ירושה, צוואה ומה שביניהם?

0
2880
איך להתמודד עם ירושה, צוואה ומה שביניהם?
מקור pixabay

בעולם דיני המשפחה ישנם לא מעט ניואנסים קטנים שיכולים לשנות לחלוטין את התמונה ואפילו ליצור בעיות משפטיות ואישיות מורכבות במידה וההליכים לא מנוהלים בצורה הנכונה. הדבר בא לידי ביטוי עשרות מונים כאשר אנו מסתכלים על דיני הירושה, שם יש משמעות לכל החלטה או בחירה הן של ההורים והן של הילדים. כדי להתמודד עם צוואות וירושות בצורה הטובה ביותר אתם צריכים עורך דין מנוסה כמו עורך דין ירון גרוס, שילווה אתכם בכל שלבי ההליך.

לוקחים אחריות על הנכסים המשפחתיים

במשך שנים ארוכות ההורים שלכם אחריו בקיבוץ והחזיקו משק חקלאי פורח. ועכשיו, רגע אחרי שנפרדתם מההורים ואתם מתחילים לחיות את החיים שלכם חדש, יש המון עניינים משפטים שצריך לטפל בהם. בין היתר מדובר בהגדרות כמו בן ממשיך או אחריות על הנכסים הפיזיים של ההורים. כל אלו יכולים להשפיע בצורה משמעותית על החיים שלכם, של האחים שלכם ואפילו של בני המשפחה הרחוקים יותר. ולכן אתם צריכים לקחת אחריות ולהתמודד עם הירושה בצורה הטובה ביותר.

ליווי אישי ומקצועי של עו"ד – לניהול הירושות

אם חשוב לכם מאוד, לבצע את כל תהליך העברת הירושה ובירור הירושה על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים לקבל ייעוץ אישי של עורך דין מקצועי. איש מקצוע אמין יוכל להסביר לכם האם הצוואה שאתם מחזיקים היא צוואה חוקית וניתן לקבל את אישור בית המשפט עליה. בין היתר על ידי בדיקת נוטריון בחיפה אשר יכול לומר לכם מהי מידת המהימנות של הצווואה.

טיפול בצוואה שיש לכם טענות בה

במידה ויש לכם איזו שהיא התנגדות לצוואה שבאתם לא רשומים, או שאתם מתמודדים עם התנגדות לצוואה מצד גורמים אחרים חשוב לעבוד בצורה מאוד מאורגנת על מנת להגיע למצב שבו ההתנגדות מטופלת משפטית על הצד הטוב ביותר. אם ההתנגדות היא שלכם, אתם רוצים להסביר מדוע מגיע לכם חלק בצוואה ואפילו להביא הוכחות. לחילופין אם אתם מתמודדים עם התנגדות לצוואה שלכם, אתם צריכים להגן על קיום הצוואה ולכן ההוכחות הן שונות לגמרי.

האחריות על טיפול משפטי בכל מה שנוגע תהליך העבודה על צוואות, ירושות ואפילו העברות בעלות של נכסים, הוא תהליך מורכב ברמה המשפטית שיכול להיות מאוד לא ברור אם אתם לא מגיעים מרקע משפטי. לכן, במקרה כזה מומלץ לפנות לעזרתו של עורך דין ירון גרוס, ולקבל מענה מקצועי אמין. לפרטים נוספים ויצירת קשר טלפנו: 077-79950565.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here