התייעצות עם עו"ד הטרדות מיניות

0
1757
התייעצות עם עו
קרדיט freepik

למרבה הצער, נשים וגברים כאחד חשופים להטרדות מיניות במקומות שונים, אם ברחוב, בעבודה ואפילו בבית. ההטרדות המיניות הן רבות ושונות, ולפעמים האדם המוטרד אינו מבין את מה שהוא עובר. כשחיי הבית או העבודה הופכים לסיוט מתמשך, אסור לשתוק. החוק בישראל נועד להגן על האנשים החווים את החוויה הבלתי נעימה ומציע הגנה משפטית. כל מי שנתקל באירוע של הטרדה מינית יכול להתייעץ עם עורך דין הטרדות מיניות כדי לקבל את כל המידע האפשרי וגם להגיש תביעה. 

מה נחשב להטרדה מינית?

לפני שאנו ניגשים אל עורך דין הטרדות מיניות, אנו צריכים להבין תחילה מה נחשב להטרדה מינית. אלה כמה סעיפים שחשוב לתת עליהם את הדעת:

  1. סחיטה באיומים בעלת אופי מיני – לסחיטה באיומים יש משקל מיוחד, ופעמים רבות קובעים בבית משפט שמדובר במעשה פלילי. סחיטה על רקע מיני יכולה לכלול איום בהפצת תמונות עירום או סרטונים של אדם, ובתמורה לכך לדרוש ממנו לבצע מעשה מסוים או לא להגיש תלונה במשטרה. 
  2. ביצוע מעשים מגונים – ביצוע מעשים לצורך גירוי מיני או סיפוק מיני ללא הסכמתו של הצד השני. אם מתקיים מגע פיזי פעם אחת או דרך קבע, יש לפנות לעורך דין על מנת להגיש תביעה ולהפסיק את ההטרדה. 
  3. הצעות חוזרות ונשנות בעלות אופי מיני – הצעות המופנות כלפי אדם מסוים ויש בהן אופי מיני. במקרים כאלה מומלץ לתעד את ההצעות באמצעות מכשיר הקלטה סמוי, וידאו או לשמור את כל ההודעות, כדי להציג את ההוכחות במהלך התביעה. 
  4. התייחסות למיניותו של האדם – הערות פוגעניות לגבי מיניות האדם, בעוד האדם מבקש שוב ושוב להפסיק עם ההערות האלה. גם כאן מומלץ להקליט או לצלם כדי להציג ראיות. 
  5. השפלה בעלת אופי מינית – התייחסות לאדם באופן מבזה, תוך התייחסות למיניותו. 

פונים לעורך דין ועוצרים את ההטרדה הבאה

אם אתם מעוניינים להילחם באדם שאינו מפסיק להטריד ולפגוע, זה הזמן לפנות לעורך דין הטרדות מיניות מנוסה ומקצועי. עורך דין הטרדות מיניות יכול לסייע לכם לעמוד על הזכויות שלכם ולזכות אתכם בפיצויים המגיעים לכם כחוק. אם כן, חשוב להתייעץ מבעוד מועד עם עורך דין הטרדות מיניות כדי לדעת אילו סיכויים יש לכם לזכות בתביעה. כמובן, כדי להפיק את המקסימום, כדאי לבחור בעורך דין מנוסה ומקצועי המכיר את החוק לפרטי פרטים. כמו כן, מכיוון שמדובר בנושא רגיש שלא קל לדבר עליו, חשוב לבחור בעורך דין מבין אשר מתייחס לכל לקוח שלו ברגישות רבה. אם רוצים ללכת על בטוח, כדאי לחפש עורך דין מומלץ ומקצועי שיודע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, על מנת שתקבלו את כל השירות הנכון לכם. כי כשמדובר בנושא חמור כמו הטרדות מיניות, מדובר בהצלת נפשות של ממש ויש צורך לבחור את עורך הדין הטוב ביותר העוסק בתחום. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here