מחיקת רישום פלילי ללא הרשעה

0
588
מחיקת רישום פלילי ללא הרשעה
Credit: Pixabay.com

חקירה פלילית היא תהליך מורכב מאוד, ובמקרים רבים גם תהליך פתאומי מאוד שאתם לא תמיד יכולים להתכונן אליו. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על חקירות סמויות שהופכות בין רגע להיות חקירות גלויות, אירוע כזה מחייב אתכם לשמור על האינטרסים שלכם בכל דרך שהיא. ובדיוק מהסיבה הזו, אם אתם מוזמנים לחקירה פלילית, מומלץ לפנות לעזרת עורך דין אלון שליכטר, משפט פלילי ודיני תעבורה, כדי לקבל עצות משפטיות אבל גם ליווי ברגעים הכי קריטיים שיכולים להשפיע על המשך החיים שלכם.

אירוע מורכב שמחייב תשומת לב

חקירה פלילית יכולה לבוא בהפתעה גמורה, וגם אם אתם לא מעורבים באופן ישיר באירועים, אלא רק צופים מהצד, זה יכול להיות אירוע מאוד לא נעים שאתם תרצו לסיים במהירות האפשרית. יחד עם זאת, כל עורך דין פלילי מקצועי יכול לומר לכם בוודאות שחקירה פלילית עלולה להסתבך בקצב מהיר, אם אתם לא חושבים עשרה צעדים קדימה ומתכננים את קו ההגנה שלכם. מה שאומר, שאם אתם מוזמנים לחקירה פלילית האינטרס שלכם הוא קודם כל לדאוג להתכונן לחקירה בדרך הנכונה ביותר למצב שלכם וזאת על בסיס עבודה צמודה עם עו"ד מקצועי ומיומן בתחום הפלילי.

כשהחקירה הופכת לחקירה באזהרה

לעיתים רבות מאוד, חקירה מתחילה בתור חקירה כאשר המשטרה לא באמת יודעת אם אתם מעורבים באירוע או לא. ולכן, כאשר אתם לא שומרים על האינטרסים שלכם או שאתם מתגלים בתור מי שהיו מעורבים בחקירה, אתם נמצאים בסכנה. בשלב הזה, כאשר החוקרים רוצים לוודא שהם מקבלים את האמת, הם יכולים להפוך את החקירה ולהגדיר אותה בתור חקירה באזהרה, מה שמחייב אתכם לענות על שאלות ויוצר מצב משפטי קצת שונה. וזה כבר אירוע הרבה יותר מורכב שצריך להתייחס אליו בזהירות הרבה יותר גדולה.

העתיד שלכם תלוי בחקירה הזו

לא משנה איך תסתכלו על פני הדברים, העתיד שלכם תלוי באופן שבו אתם תענו על שאלות בתהליך החקירה. אם בעתיד תרצו לפנות לתהליך מחיקת רישום פלילי, המילים שיוצאות לכם מהפה במהלך תהליך החקירה שלכם, ישפיעו על קבלת ההחלטות של האחראים במשטרה. אז אל תהססו לקחת את הזמן ולבחון לעומק את הצעדים שלכם בתוך הסיטואציה המורכבת הזו, כדי לקבל פתרונות משפטיים נכונים ולבחור את עורך הדין שיליווה אתכם לאורך כל שלבי הדרך בצורה חכמה.

ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין של אלון שליכטר, מומחה למשפט פלילי ודיני תעבורה, אפשר לייצר את הליך חקירה מקצועי שמבוסס על ניסיון רב שנים ועל היכרות עם התיק והמצב המשפטי שלכם. אנו נציע פתרונות אבל גם מאפשר לכם להביע את דעתכם, והכל בשביל לעזור לכם להחזיר את החיים למסלולם. לפרטים נוספים 054-6762373.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here