מה היא עסקת קומבינציה? ומה חשיבותה?

0
1557
עסקת קומבינציה
Credit: Pixabay.com

יש עסקאות בתחום הנדלן שהמטרה שלהם היא לאו דווקא לקנות דירה תמורת סכום כסף. לפעמים מדובר על עסקאות מתנה. ולפעמים מדובר על עסקאות קומבינציה, שבהן התמורה לתשלומי זכויות לבנייה על שטח מסוים בקרקע. חתימה על חוזה של עסקת קומבינציה היא תהליך מורכב מאוד, ולכן אתם חייבים להיעזר בידע מקצועי ובניסיון רב השנים של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו, אשר יכולים לתת לכם תמיכה לאורך הדרך וגם ייעוץ משפטי במקרה הצורך.

עסקת קומבינציה – עוזרת לכם לבצע רכישות נדלן מיוחדות

עסקאות מיוחדות בתחום הנדלן הן חלק חשוב מאוד מהשוק. יש עסקאות שהתפקיד שלהם הוא לספק לכם תמורה פיזית כמו למשל מקרקעין או דירה בעבור הכסף. ויש עסקאות שבהן התמורה היא אופציה או זכות בנייה בעתיד. לא משנה איזה סוג של עסקה אתם מנסים לסגור, הדבר הנכון ביותר שאתם צריכים ויכולים לעשות הוא קודם כל להתייעץ עם עו"ד מקרקעין מקצועי אשר מסוגל ללמוד את היכולות הכלכליות שלכם ואת הצעות המחיר שקיבלתם, ועל בסיס המידע לבנות בשבילכם חוזה רכישה או מכירה נכון.

ליווי של עורך דין – הוא חלק חשוב בהליך

בדיוק כמו שאתם רוצים לעבוד עם עורך דין לרכישת דירה כאשר אתם קונים את הבית הראשון שלכם, כך חשוב לעבוד עם עורך דין מקצועי גם כאשר אתם מנסים לחתום על עסקאות נדלן מורכבות. לא משנה כמה ניסיון יש לכם בתחום, לפעמים מילה אחת קטנה בתוך חוזה מכירה ארוך ומורכב, עלולה בסופו של יום לייצר אתגר משפטי שאתם פשוט לא הצליחו להתמודד איתו.

טיפול נכון בכל שלבי הרכישה

בתהליך החתימה על חוזה ליצירת עסקת קומבינציה יש המון שלבים והמון אותיות קטנות. כל אחד צריך לקבל את התמורה בעסקה, והמטרה הסופית היא לבנות חוזה נכון שנותן מענה לכל המעורבים. על כן, חייבים לתת לעורכי הדין של כל הצדדים המעורבים לקרוא את החוזה לעומק, להעיר הערות, ולבנות פתרון נכון שישמור על הזכויות של בעלי הקרקע ושל הרוכשים הפוטנציאלים לעתיד לבוא.

אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו יאפשרו לכם לרכוש את הנכס הנכון ביותר לצרכים שלכם, ולא משנה איזה סוג של עסקה אתם רוצים לחתום. אנו נלווה אתכם שלב אחרי שלב, מציע פתרונות וזה ספק יעוץ משפטי שמתאים בדיוק לסיטואציה שבה אתם נמצאים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד – 0732595615.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here