ייעוץ מקצועי עם עורך דדין לדיני עבודה ונזיקין

0
572

מתי צריך לפנות לעזרת עו"ד תאונות עבודה?

כל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו באחד מן הימים עובר תאונת עבודה מורכבת. אנחנו לא באמת יודעים לצפות את העתיד, אך יחד עם זאת כאשר מתרחשות תאונות עבודה, צריך לפעול בצורה מקצועית ולהיעזר בידע ובניסיון של עורך דין מקצועי כמו עורך דין יובל אור. וזאת, על מנת לשמור על הזכויות שלכם ולהבטיח שאתם מצליחים להשתקם מן התאונה על הצד הטוב ביותר.

 

המהירות היא חשובה – אבל לא עקרונית

היום שבו אתם יוצאים מהבית ופתאום עוברים תאונת דרכים בדרך לעבודה, הוא ממש לא יום רגיל וממש לא יום פשוט. יש המון דאגות שבבת אחת אתם צריכים להתמודד איתן, ולפעמים התוצאה היא שאתם פונים לעזרת אנשי מקצוע שלא תמיד יכולים לתת לכם את העזרה כמו עו"ד תאונת דרכים. נכון, שחשוב לפנות לעזרת עורך דין מומחה, אבל במקרה של תאונה בדרך לעבודה, עורך דין תאונות עבודה הוא האדם הנכון ביותר לצרכים שלכם, ואין צורך לפעול בצורה פזיזה, כאשר אתם במצב לא טוב.

מקצועית היא שם המשחק

בשביל להתמודד עם כל אספקט של תהליך הטיפול בתאונות עבודה, עורך דין שלכם צריך להכיר כמה וכמה גורמים ולדעת איך לפעול מולם בצורה מקצועית. קודם כל ולפני הכל, מקום העבודה שלכם. שמצריך לקבל מידע ואישורים ספציפיים, וגם לפעול כדי לקבל את ההכרה של תאונת עבודה. יחד עם זאת, עורך דין לביטוח לאומי יגיש בשבילכם את כל הטפסים בשביל לקבל פיצויים גם מהמדינה, בדיוק כמו שמגיע לכם על פי החוק. מה שאומר שצריך לוודא שכל התהליך מתנהל כשורה.

חשיבה לטווח אורך על הצרכים שלכם

ועדיין, לטווח הארוך אתם רוצים לשמור על מקור הפרנסה שלכם, אף על פי שהתרחשה תאונה בעייתית בעבודה. אם מקום העבודה עושה לכם בעיות, הניסיון של עורך דין לדיני עבודה הוא ניסיון קריטי וחשוב במיוחד, שיכול לעזור לכם לשמור על מקום העבודה שלכם או לקבל את הפיצויים הדרושים כדי לחזור בחזרה למעגל מחפשי העבודה.

כל מה שנותר לכם לעשות כעת כדי להתמודד עם תאונת העבודה, הוא למצוא עורכי דין מקצועיים ומיומנים מהצוות של משרד עורכי הדין יובל אור. אנו נלווה אתכם ברגעים הרגישים, ונייצר תהליך העבודה ששומר על הזכויות שלכם אבל גם משאיר לכם אופציות לעתיד כדי להתמודד עם הסיטואציה בצורה הטובה ביותר. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד 0523030007.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here