מה צריך לעשות כדי לסיים את הנישואין?

0
433
עו
Credit: Pixabay.com

החיים המשותפים שלכם בתור זוג עומדים על סף פירוק. מצד אחד אתם מבינים שהזוגיות הסתיימה ואתם לא רוצים להמשיך לחיות יחד. מהצד השני, בשביל לנהל הליך גירושין בצורה מקצועית הנכונה, צריך לפנות לעזרתו של עורך דין מהצוות של משרד עורכי הדין המאם חליחל, מה שיכול ליצור מורכבות ורגישות הרבה יותר גדולה של כל הצדדים המעורבים. בדיוק מהסיבה הזו, אתם חייבים לקחת החלטה ולהבין איך אתם דואגים לאינטרסים של כל בני המשפחה שלכם, ויפה שעה אחת קודם.

קודם כל, בקשו את הייצוג שמגיע לכם

גם כאשר מתחילים בתהליך גירושין, יש אפשרות לשמור על הזכויות ולהבטיח שאתם מקבלים את הפתרונות הנכונים לכם. הידע והניסיון של עוד גירושין הוא ידע חשוב מאוד,  והוא משפיע במידה בלתי מבוטלת על כל תהליך הגירושין, לכל המעורבים. הילדים שלכם יכולים לקבל זוג הורים שמתנהל בצורה הגיונית, ולשמור על רמת החיים שהם התרגלו אליה, למרות השינוי העצום בהרגלי החיים שאתם מייצרים להם. והכל, בגלל שאתם מבינים שמגיע לכם לקבל ייצוג הולם בתהליך כל כך מאתגר.

הבינו יחד מה הם הצרכים של הילדים

הצרכים של הילדים, עומדים במרכז תשומת הלב של עורך דין מקצועי. בוודאי כאשר הילדים הם ילדים קטנים, וההשפעה של גירושין מורכבים על העתיד שלהם היא הבעיה הכי קשה של זוגות צעירים רבים. עדיף לשלם ולקבל את הייעוץ המקצועי של עורך דין בענייני מזונות,מאשר להגיע למצב שבו אתם מבצעים חלוקת כספים לא ריאלית ואתם בסופו של יום גם פוגעים באיכות החיים וברמת החיים של הילדים היקרים והאהובים שלכם.

טפלו במחלוקות לפני החתימה על הסכם הגירושין

לפני שאתם חותמים על הסכם גירושין, צריך להבין אילו מחלוקות מרכזיות עומדות לפניכם. שיחה אחת של שני בני הזוג עם עורך דין לענייני משפחה בצפון תהיה דרך טובה הרבה יותר להגיע לפתרון מחלוקות בצורה המהירה ביותר. ואתם, אשר מבינים עד כמה חשובה היא היצירה של תהליך גירושין מכבד ומכובד אל מול האנשים שזה עתה סיימתם לחלוק איתם חיים משותפים, תעשו את הכל בשביל לייצר גירושין ברוח טובה, למרות התחושות האישיות המורכבות בנוגע להחלטה.

כדי לבנות תהליך גירושין מתאים, כדאי לפנות בהקדם האפשרי לעזרתו של עורך דין המאם חליחל. וכך להבטיח שכל הזכויות שלכם משמרות אבל גם שאתם באמת דואגים לאינטרסים של הילדים שלכם. לפרטים נוספים: 04-6925187.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here