פיצוי של כ-200 אלף ₪ למחסנאי שנפגע ברגלו משער מחסן

0
1346
עו"ד אורן אמסלם | קרדיט: צילום עצמי

מחסנאי מאשדוד שנפגע בקרסול כתוצאה מנפילת שער מחסן על רגלו, יזכה לפיצוי בסך כ-200 אלף ₪. כך עולה  מהסכם פשרה בעקבות תביעה שהגיש המחסנאי נגד הכשרה חברה לביטוח באמצעות עו"ד אורן אמסלם.

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון, עולה, כי לפני כשנתיים וחצי, בעת שהמחסנאי בשנות ה-30 לחייו  ביקש לסגור את שער המחסן במקום עבודתו, השער ניתק מהמסילה ונפל על חלק גופו השמאלי של המחסנאי.

הוא הצליח לחלץ את פלג גופו העליון, אך רגלו השמאלית נתקעה מתחת לשער.

המחסנאי פונה לבית חולים "ברזילי" באשקלון ורגלו הושמה בגבס, לאחר שאובחן שבר בעצם השוקית הצמודה לחלק הצידי של השוק. כתוצאה מהתאונה המחסנאי נזקק לחופשת מחלה במשך שלושה חודשים ולטיפולי פיזיותרפיה לשיפור טווחי התנועה ברגלו. המוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה וקבע לו 10 אחוזי נכות  לצמיתות בגין הגבלה בתנועות הקרסול.

לאחר קבלת הפיצוי מהביטוח הלאומי, המחסנאי תבע באמצעות בא כוחו עו"ד אורן אמסלם העוסק בתביעות בגין נזקי גוף את מעבידו, העוסק בייצור והפעלת מתקני ספורט ופנאי, בטענה כי התאונה התרחשה עקב רשלנותו של המעסיק.

בכתב התביעה נטען, כי המעסיק לא דאג לסביבת עבודה תקינה ובטוחה, לא וידא תקינות שער המחסן המשמש את העובדים, לא ערך בדיקות בטיחות כנדרש ולא עשה די מאמצים לאיתור, סילוק ותיקון מפגעי בטיחות במקום העבודה.

העובד תבע לקבל פיצוי בגין הפסדי שכר שנגרמו לו בגין התאונה ופגיעה בכושר ההשתכרות לעתיד בשל המגבלה ברגלו, תנאים סוציאליים ופנסיה, כאב וסבל, עזרת הזולת והוצאות.

בעקבות התביעה, הכשרה חברה לביטוח הגיעה להסכם פשרה עם בא כוחו של המחסנאי לפיו ישולם לו פיצוי נוסף מעבר למענק שקיבל מהביטוח הלאומי, ובסך הכל יקבל התובע כ- 200 אלף ₪ בגין פציעתו.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here