למה חשוב לעבוד עם עורך דין פלילי?

0
287
עורך דין פלילי עבירות סמים
קרדיט: freepik

בוודאי במצב שבו אתם יודעים שאתם עלולים להיות מוזמנים לחקירה פלילית, ברור לכם שמספר הטלפון שאתם צריכים לזכור בעל פה הוא מספר טלפון של עורך דין מומחה בתחום הדין הפלילי. יש לכם זכות כמו כל עצור אחר לקבל ייעוץ אצל עורך דין, ואתם רוצים לבחור את האדם שנותן את המענה הנכון ביותר למצב שבו אתם נמצאים כעת. הידע, הניסיון והוותק המקצועי ‏של עורך דין בנימין מלכא, ‏הם הכלים שאתם מצפים לראות אצל עורך הדין המקצועי שלכם, כאשר אתם נמצאים במעצר וצריכים לשמור על עצמכם.

היכולת לקבל את כל המידע שאתם צריכים

‏התמודדות עם סיטואציה כל כך מלחיצה וכל כך מורכבת כמו מעצר וחקירה עניין של ניסיון. לא לכל אחד יש את הניסיון הדרוש. ואם אתם נמצאים במצב שבו אתם צריכים לקבל תשובות בצורה אחראית, אז בוודאי שחשוב לעבוד עם עורכי דין פליליים מובילים, שיודעים איך לתת לכם את כל הפתרונות ואת כל התמיכה שאתם צריכים לקבל.

הזמינות 24/7 למתן שירותים

עורך דין פלילי עבירות סמים יודע שהעבודה שלו היא עבודה של ‏זמינות מלאה. הרי אתם לא יכולים לדעת מתי המשטרה תזמין אתכם לחקירה, ואפילו תעצור אתכם באופן מפתיע. ולכן אתם חייבים לעשות את כל המאמצים על מנת לדאוג להתקשר לעורך דין שיכול לתת לכם מענה על כל הצרכים שלכם בצורה הכי טובה והכי מקצועית שיש. כמו כן, כדאי לבקש שעורך הדין יבוא אליכם בשביל לתת לכם את העזרה שאתם צריכים במהלך החקירה ככל האפשר.

הניהול הנכון של התיק בכל השלבים

‏גם כאשר מדובר על תיקים שבהם אתם צריכים לשבת במעצר, זה לא אומר שאתם לא מקבלים ליווי. למשל, כאשר יש אישור בגין עבירות מין, עורך דין פלילי עבירות מין יודע איך לתכנן בשבילכם את השלבים השונים בתהליך העבודה, על בסיס ניסיון קודם ועל בסיס היכולת לצפות את קבלת ההחלטות של השופטים, והכל על מנת שאתם תוכלו לקבל קצת שקט נפשי לאורך הדרך.

‏אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין בנימין מלכא, ‏מבינים עד כמה מורכבת ההתמודדות עם תיק פלילי, ואנו נוכל לעזור לכם להבין איך ‏להתמודד עם כל סוג של אתגר בתחום הפלילי, על הצד הטוב ביותר מתוך שנים רבות של ניסיון, מיומנות, והיכרות עם החוק הישראלי. ‏לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 077-8049315.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here